В бъдеще автомобилите Tesla може автоматично да извикат камион за пътна помощ, когато имат технически проблем.
Tesla продължава да разширява производството си и да пуска все повече коли по пътищата, но някои неща още не са достатъчно умело изпълнени, когато става дума за обслужване. Ако нещо се повреди, поправянето му трае по-дълго, отколкото повечето собственици са готови да чакат, пише TechCrunch.
Тези дни Илон Мъск обяви две подобрения по поддръжката на колите: ще има повече резервни части в сервизните центрове и нова услуга – възможност колите на Tesla автоматично да си извикат „Пътна помощ“, когато имат технически проблем.
„Следващото нещо, което ние искаме да добавим е, когато автомобилът открие нещо нередно по себе си – например спукана гума или повреда в задвижващия блок, преди да се е стигнало до авария и спиране, вече да е тръгнал автовоз или сервизен камион към тази кола“, обясни Мъск в телефонен прес-брифинг.
Ако собственикът сметне, че това е фалшива аларма или пък не иска да го извозват на платформа, той ще може да анулира услугата чрез дисплея в кабината.
Анализаторите са силно заинтригувани, защото въвеждането на подобна услуга в един или няколко големи града е относително лесно, но пускането на услугата на цялата територия на САЩ изисква огромна логистична мрежа.
Засега Илон Мъск не е определил времева рамка, в която ще се появи новата функция в електромобилите Tesla.