Кандидатите за общинско жилище в Русе – задължително с платени данъци и такси

0

Заплащането на всички данъци и такси, наеми, актове и глоби до 2021 г. включително, е задължително условие за разглеждане на заявленията за кандидатстване за общинско жилище.

Това напомнят от Община Русе напомня на желаещите да закупят общинско жилище. Кандидатите, за които бъде установено, че не са платили задълженията си към общинския бюджет, ще отпаднат автоматично от класацията.

Общинските служители продължават с изготвяне на класирането на заявителите според критериите, заложени в Наредба № 6 – срок на обитаване на общинското жилище от заявителя, възраст на жилището и вид на конструкцията.

Останалите условия за прием на документи са кандидатите да са наематели на общинското жилище не по-малко от 5 години, да са били изрядни в плащането на сметките си, да са добри стопани, както и срещу тях да няма подадени оплаквания за нарушаване на обществения ред.

Средствата, получени от продажбата на общински жилища, ще се използват за извършване на ремонти в останалите жилища от общия фонд, както и за закупуване на нови имоти.

Кандидатите за придобиване на общинско жилище до този момент са 493. Крайният срок за подаване на документи изтича на 15 февруари 2022 г., като след този срок заявления няма да бъдат разглеждани.