Това пише френският в. „Фигаро“.
„Най-нормалната“ измежду новите форми на CV-то е заменянето на класическия формат с наподобяващ този на профилите във „Фейсбук“ и в „Туитър“.
Студентът Матю Симон обаче стигнал по-далеч. Той искал да работи в компания за производство на вино и затова представил автобиографията си върху бутилки с вино.
Връстничката му Одри Лафуркад пък представила най-важното от автобиографията си върху етикетите на газирана минерална вода „Перие“.
На етикета обаче имало и бар код, който трябвало да бъде маркиран от работодателя, за да се появят на компютъра и останалите данни от автобиографията.
Рекламна агенция пък получила автобиография от кандидат, сгъната върху бурканче с конфитюр, опаковано в целофан. Творчески колектив пък създал автобиография, включваща опакован пастет от гъши дроб, на чийто гръб, били залепени етикети, съдържащи данните за кандидата.