Неволята учи…

0

Това пише френският в. „Фигаро“.

„Най-нормалната“ измежду новите форми на CV-то е заменянето на класическия формат с наподобяващ този на профилите във „Фейсбук“ и в „Туитър“.

Студентът Матю Симон обаче стигнал по-далеч. Той искал да работи в компания за производство на вино и затова представил автобиографията си върху бутилки с вино.

Връстничката му Одри Лафуркад пък представила най-важното от автобиографията си върху етикетите на газирана минерална вода „Перие“.

На етикета обаче имало и бар код, който трябвало да бъде маркиран от работодателя, за да се появят на компютъра и останалите данни от автобиографията.

Рекламна агенция пък получила автобиография от кандидат, сгъната върху бурканче с конфитюр, опаковано в целофан. Творчески колектив пък създал автобиография, включваща опакован пастет от гъши дроб, на чийто гръб, били залепени етикети, съдържащи данните за кандидата.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук