Неволята учи…

0

Това пише френският в. „Фигаро“.

„Най-нормалната“ измежду новите форми на CV-то е заменянето на класическия формат с наподобяващ този на профилите във „Фейсбук“ и в „Туитър“.

Студентът Матю Симон обаче стигнал по-далеч. Той искал да работи в компания за производство на вино и затова представил автобиографията си върху бутилки с вино.

Връстничката му Одри Лафуркад пък представила най-важното от автобиографията си върху етикетите на газирана минерална вода „Перие“.

На етикета обаче имало и бар код, който трябвало да бъде маркиран от работодателя, за да се появят на компютъра и останалите данни от автобиографията.

Рекламна агенция пък получила автобиография от кандидат, сгъната върху бурканче с конфитюр, опаковано в целофан. Творчески колектив пък създал автобиография, включваща опакован пастет от гъши дроб, на чийто гръб, били залепени етикети, съдържащи данните за кандидата.

Най-добрата агенция за подбор на персонал

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук